STOP DE BOSSENVERNIETIGER!

Indonesië staat alwéér in brand. Kostbaar regenwoud wordt non-stop in de as gelegd voor oliepalmlantages. Dieren zoals de bedreigde orang-oetan en Sumatraanse tijger slaan op de vlucht voor de vlammenzee. De verstikkende rookwolken vergiftigen het dagelijkse leven, zelfs duizenden kilometers verderop in Singapore en Maleisië. Toch blijft de palmolie-industrie de vuren aanwakkeren door enorme stukken bos plat te walsen en droog te leggen.

Een van de grootste bossenvernietigers is IOI, een palmolie-gigant uit Maleisië. Zij handelen nog steeds wereldwijd -ook in Nederland- in foute palmolie en hopen dat de wereld het niet opmerkt. Dit moet nu stoppen!

IOI, BESCHERM DE BOSSEN, STOP DE VERNIETIGING!

Aan de IOI Group:

Ja, ik blijf graag op de hoogte van nieuws
Uw bedrijf IOI is al ruim 8 jaar betrokken bij de vernietiging van regenwoud. Mensen in Zuidoost-Azië stikken letterlijk in de rook en kunnen niet langer wachten op actie. Net als onze kostbare bossen. Begin met bescherming van de regenwouden in plaats van ze te vernietigen:
  • Stop met het vernietigen van bossen voor palmolie en breek met alle leveranciers die bij ontbossing zijn betrokken.
  • Stop met het respectloos behandelen van lokale gemeenschappen - en bedreigde diersoorten - in uw jacht naar palmolie.

Bedankt voor je handtekening

Hoe meer mensen tekenen, hoe groter de druk op IOI om aan onze eisen te voldoen. Wil je meer doen om de Indonesische oerwouden te beschermen?

Help mee de beweging te vergroten: deel deze actie of doneer!