RED HET KLIMAAT VAN TRUMP

Vraag onze leiders het klimaatakkoord te beschermen!

Ja, ik blijf graag op de hoogte van nieuws
Aan onze leiders,

Donald Trumps voornemen het klimaatakkoord naast zich neer te leggen, baart mij grote zorgen. Meer dan ooit is het aan Nederland en de EU om leiderschap te tonen en de energierevolutie ruim baan te geven.

Bedankt!

Heb je nog een paar seconden tijd? Deel dan deze belangrijke petitie met je vrienden en familie.

Samen zijn we sterker dan Trump!

Klimaatakkoord

‘Trump wil binnen 1 jaar af van klimaatakkoord Parijs’, kopten media kort na de verkiezingen in de VS. Een nachtmerrie leek werkelijkheid geworden. Maakt een haatzaaiende klimaatscepticus nu een einde aan alle vooruitgang die we hebben geboekt sinds het iconische klimaatverdrag van Parijs?

Het antwoord is gelukkig NEE. De energierevolutie is in volle gang. Wist je bijvoorbeeld dat China de grootste en snelst groeiende markt voor zonne- en windenergie heeft? En ook in de VS zelf is de vooruitgang niet te stoppen. Maar Trump kan internationale actie tegen klimaatverandering wél ernstig vertragen...

Aan Nederland en de EU de taak om de rug recht te houden en het klimaatakkoord met hand en tand te verdedigen. Laat onze politici weten dat het klimaat non-negotiable is. Sluit je aan bij een beweging die het milieu verkiest boven het grote geld, menselijkheid boven uitsluiting, feiten boven leugens. Samen zijn we sterker dan Trump!